dimarts, 1 d’octubre del 2013

Qui som

Aquest curs a l'aula d'acollida en formen part els següents companys i companyes, ells mateixos es presenten:




- Jo em dic Wenkai Chen
Sóc  de la Xina, de FU ZHOU i fa poc que he arribat.
Tinc 13 ays
Jo sóc de 2n d’ESO.


- Hola. Sóc l’Alexandra Massiel Aguinaga.
Tinc 12 anys. Sóc de Nicaragua, de la ciutat de Leon.
Vaig  a la classe de  primer A d’ ESO.
M’ agrada molt jugar al futbol i fer teatre.
El meu aniversari és el 31 de juliol .



-Jo em dic Sumandeep Kaur.
Sóc de l’Índia.
Tinc 15 anys.
M’agrada molt jugar a basket i a criquet.
Sóc de la classe 3r d'ESO ‘A’.


- Jo em dic Rimsha. Sóc del Pakistan.Tinc 15 anys. Sóc de la classe de tercer d’ESO.
A mi m’agrada aprendre català i jugar a cricket.


- Jo em dic David Choque. Sóc de Bolívia.
Tinc 14 anys.

Sóc de la classe de 3r B. A mi el que més m’agrada és jugar a futbol.


- jo em dic Jefferson Díaz. Sóc d’Hondures. Tinc 14 anys.
Sóc de la classe de 3r B. A mi m’agrada molt jugar a futbol.









- Jo em dic Kristian . Sóc del Canada. Sóc de la ciutat  de Toronto. Tinc dotze anys
Jo sóc de primer d’ESO
A mi m`agrada l’escola sobretot les matemàtiques.

I al temps lliure jugar a futbol.

- Em dic  Isabela Alva Correa, tinc 13 anys. Sóc del Perú i visc a Barcelona . Sóc del curs 2nB. El que més m’agrada és jugar a voleibol .

- Hola! Jo  em dic Harinder Singh
Tinc  14 anys. Sóc de l’India,  del Punjab.
Sóc del curs 2n ESO ‘B’ 
M’agrada jugar a vídeojocs , a futbol, a criket, i m’agrada  aprendre coses sobre els ordinadors i  així aprendre a fer trucs a l'ordinador.

- Em dic Kareling Cristina Aguinaga
Tinc 14 anys i sóc de Nicaragua.
Sóc del curs de segon d’ ESO B .
M’agrada estar amb els meus amicsjugar a futbol  amb ellsestudiar el català i estar en facebook parlant amb els meus amics.



- Em dic Muskan Rani

Tinc 13 anys. Sóc de l’ India, del Punjab

Visc a Barcelona

El meu curs és el 2n d’ESO                    

M’agrada molt jugar a bàdminton, cricket, patins, basquet ball i nedar.

I també m’agrada estudiar.....I quan sigui gran seré policia.



-Hola jo sóc l’Henrique Angelote.
Tinc 14 anys. Sóc del Brasil, de Recife
Vaig a 2n B d’ESO
M’agrada anar amb als meus amics en skate, i en les bicicletes bmx.
Fa un any que estic a Barcelona.




- Em dic Christian Alexander Osorio Martínez. Tinc 13 anys, sóc de Colòmbia de la ciutat de Cali. Sóc del curs de 2n A. 

M’agrada la natació, ballar salsa i estar xatejant amb els meus amics en xarxes socials.




-Jo sóc la Susana Gevorgyan . Tinc 17 anys. Sóc d’Armènía. Sóc de 4 rt B.
M’agrada fer natació, passejar amb amics, veure pel·lícules, escoltar musica, llegir llibres, estudiar, anar la platja, jugar a futbol, cuinar, tocar la guitarra i aprendre idiomes. 

- Sóc el Jhoel Choque
Sóc de Bolívia
Tinc 16 anys. Sóc del curs de 4t d’ESO.

M'agraden els cotxes i els gossos

- Em dic Rida Sidddique
Sóc del Pakistan
Tinc 17 anys. Sóc     alumna   de 4rt A
M’agrada visitar països i aprendre idiomes.


- Jo sóc la Linda Aguinaga.  Tinc 17 anys.
 Sóc de Nicaragua.   Sóc de 4rt A d’aquest institut .

M'agrada jugar a futbol i muntar en moto. També  divertir-me amb els meus amics i amb la persona que jo vull. M'agrada molt participar en les classes.


- Jo em dic David Cruz.  Sóc d’Hondures. Tinc 16 anys i m´agrada jugar a futbol i m’agrada el FC Barcelona i aquesta ciutat.
Vaig arribar a Barcelona el mes de setembre. Sóc de 4 t d’ESO A 

Em dic Jose Orlando Díaz sóc d'Hondures. Visc a Barcelona alcarrer DéniaTinc 15 anys. El meu passa-temps favorit és llegir un llibre i jugar a futbol. 
Estudio 4rt d'ESO










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada