divendres, 4 d’abril del 2014





Hem visitat el Born, Centre Cultural



Primer hem entrat a la basílica de Santa Maria del Mar. A l'interior ens hem quedat impressionats per la lluminositat que ve a través dels grans finestrals amb vitralls de colors.


Després ens hem aturat al Fossar de les Moreres.  Hem intentat fer-nos una idea del que va passar a Barcelona durant el setge que va viure l'any 1714.








I després hem entrat a l'edifici del Born per visitar les restes de la ciutat de Barcelona del segle XVIII que va quedar destruïda al final de la Guerra de Successió.



Amb les explicacions hem conegut com era la vida a Barcelona a començaments del segle XVIII

"Aquesta sortida va estar molt bé. Vaig aprendre molt sobre la cultura catalana.  Va ser molt interessant per mi."  Johel Choque

"La sortida m'ha semblat molt divertida. I a part d'això molt interessant, perquè m'interessa com era Barcelona durant aquests anys". Cristian Osorio


"M'ha agradat molt. Encara que ho entenia poc he entès que és una història real de l'any 1714". Muskan Rani

" El 1714 va ser un any per recordar , perquè és quan els catalans van perdre la guerra. Vaig arribar a conèixer més sobre la història dels catalans i vaig visitar més zones de la ciutat."
Stefania Soltz


"Penso que ha estat una sortida molt interessant perquè hem après moltes coses d'Espanya i sobretot de Catalunya. Ha estat molt bé. Espero que fem alguna altra sortida." Issa malick




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada